Sneller - binnen 24 uur persoonlijk contact
Persoonlijker - direct een adviseur spreken
Completer - altijd een geschikte machine

De functie van administratief medewerker

Als administratief medewerker/medewerkster heb je diverse werkzaamheden te verrichten. Allereerst zorg je ervoor dat de werkplaatsopdrachten voor de werkplaats worden aangemaakt. De desbetreffende werkplaatsopdrachten stem je af met je collega’s en verwerk je in het systeem. Ook maak je nieuwe artikelen aan en als er iets wordt besteld dan zorg jij voor een bijpassende inkooporder.

In deze functie heb je regelmatig klantcontact. Klanten kunnen namelijk bij jou terecht om een afspraak te maken voor de verkoop of voor een keuring. Deze afspraken stem je vervolgens weer verder af met betrokken partijen. Verder neem jij de telefoon op en voorzie je de klant van de juiste informatie of je verbindt hem/haar door met een van je collega’s.

Ten slotte ben jij verantwoordelijk voor een geordend kantoor. Je zorgt er onder andere voor dat kantoorartikelen voorradig zijn en blijven. Ook zal je af en toe wat opruimen of je collega’s daarop aanspreken. Een fijne werkplek werkt namelijk beter voor iedereen!

Kan jij…

  • Zelfstandig je werkzaamheden uitvoeren;
  • Met computersystemen overweg;
  • Goed communiceren;
  • Rekenen;
  • Flexibiliteit tonen;
  • Secuur zijn.

Dan zoeken we jou!

Wij bieden…

  • Een afwisselende baan;
  • Een passende beloning in de vorm van salaris en andere arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte om mee te denken over het verbeteren van processen;
  • Een vaste aanstelling bij wederzijdse tevredenheid.

Is dit de baan die bij jou past? Bel ons direct op 088 – 4000 700 of solliciteer via sollicitaties@hocap.nl. Gegarandeerd op werkdagen binnen 24 uur hoogstpersoonlijk contact.